piu

Alla inlägg den 21 december 2009

Av pirkko sundeborn - 21 december 2009 16:55

Ja vad har hänt , min man o jag har hjälpts åt o gjort jul, så det blir nog jul här med. ska ni få se. Idag har Ingvar varit ute o slungat undan snö eländet, nu jäkla är det jul snö. Ingen mer TACK. Igår städade vi lite, så att man inte få astma anfall här, men vad ska man göra när kropp helsiket GÖR så ONt , man kan tro att det är av varje led o lem, rygg helsiket har varit för jävlig. Men man lägger sig o "räta" ut fansskapet i mellan varven, så kan man ta nya tag. Man börjar väl bli gammal. Efter helgerna ska jag ringa till  sjukgymnastiken så dom kanske har någon råd till de här.  Hade faktiskt räckt med händerna , det är så jävligt som det är. Men ja, ja snart är det jul, då måste man vara snäll o inte gnälla, annars kommer inte tomten.  På julafton har Ingvar o jag varit förlovade 37 ÅR herre min jessus, vi har väl delat säkert en säck salt om inte 2. Det har varit båda med o mot gångar men de brukar räta ut sig i slut ändan. Nu ska jag gå o äta en bit mat aktigt, rester sedan igår får det bli, ni får ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards