piu

Alla inlägg den 9 december 2009

Av pirkko sundeborn - 9 december 2009 15:33

Ja , imorse började vi o riva det vi hade gjort igår, shcysst eller???????? Det gick ju bra, sedan har vi gjort allt möjligt o omöjligt, Har skrattat som vanligt massor, det finns några roliga prickar där så vi har hamnat konstigt någ ihop, de är bara 2 i vårat  gäng som är tystlåtna, stackars de, jag hör inte till dom.Men dagarna går fort när man har roligt. När jag kom hem så var maten klar, gud så skönt. Min man kan också om han bara vill, men nu är det ju ett måste. Imorgon slutar jag tidigt. Ja igår ringde folk hit så jag pratade i telefon HELA kvällen var alldeles torr i munnen, först ringde Lilian min förra arbetskamrat, sen Anki o sist Christina alla pratade minst en timme, så jag fick slänga mig i duschen för jag skulle ju upp kl, 5.55 så sover jag som en ja vet inte vad , men jag sov som vanligt ca 4,5 timme. sover just aldrig mer än så.På tok för lite, anser alla läkare o dom där på Ryggis men vad ska jag göra, så fort jag går o lägger mig så börjas de jäkla "slitande " i fingrarna o ryggen, det GÅR inte sova , är så jävla trött på det här så det inte är sant. När en del säger att dom kan sova till o med 12 timmar så , ja, ja ... ska man tro på det??? Det är länge sedan jag sov så .Men bra för dom som kan göra det.Ja nu ska jag gå o läsa dagens tidning lite bättre jag bara skummade det i morse. ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards