piu

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 4 februari 2010 17:42

yes, dom blev väldigt goda bullarna alltså t o m jag har tagit 2 st, men det är äppel fyllning i dom så det blev inte vanliga precis. Var med 6 bullar till en granne som heter Bengt, han hjälpte Ingvar för ett tag sedan o hämta Alicia från skolan när I s bil inte gick i gång, så det var tack för hjälpen. Annars springer jag ju inte med bullar till alla grannar. Idag snöar det som bara hel-te  det verkar inte ta slut alls bara ökar ser det ut som. Nu börjar alla bli mycket ledsna i ögat på det här. Det syns inte att man har varit ute en sväng med slungan redan, får vi hoppas att det hör upp så man får ta bort skiten ikväll. Idag när jag gick till affären så halkade jag på en fläck som var så hal så jag får som en vante ramlade helt o hållet i packen fy vad ont det gjorde. Det hade varit tydligen traktorn som hade skottat så det blev så halt under snön. Mat kassen flög o handväskan likaså. JÄVLA VINTER!!!!!!!!!!!!! Ja, ja ni får ha det .

Av pirkko sundeborn - 4 februari 2010 08:39

Ja man får gratulera sonen som fyller år idag. Har redan ringt till honom o försökt att sjunga ett par ord, men slutade omgående ,så han inte skulle slänga luren i örat . Hih-hii. Han hade tillbringat födelsedags natten i traktor hytten sedan 1 natt. Nu har jag gjort degen , så den får jäsa  sedan ska det bli bullar på nästan en liter. Ni får ha det i SNÖ YRAN igen, Vi får höras.Ps Grattis ävaen till Bennys o Muttis kusin Jennie som fyller 30 år idag o Nicklas W 19 år så grattis grattis.

Ovido - Quiz & Flashcards