piu

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 25 februari 2010 13:45

Ringde till vc imorse fick inte tid förrän den 4 /3 , men dom gör ju inget ändå åt revbena. Natten har varit hemsk, inte sovit vidare alls kan jag säga. Men skönt att jag får komma till docktorn så han får skicka mig vidare undersökning, om han inte kommer på ngt, åt mina ramlerier.Säkert är det nerv som ligger i kläm, men kan även vara en mycket allvarligare saker som gör så där.Men jag tror det är ryggen , i o med har haft ont o disken är inte ok.Hoppas det är så , så det är inte ngt, allvarligare saker. är lite rädd faktiskt.Men får inte tänka så.Idag tog jag bilen till Kvissle o handlade lite , bara får komma hemifrån lite , träffade många bekanta som jag pratade med, jag brukar inte åka så ofta numera till just Kvissle, Sedan gick jag en runda här hemma fram o tillbaks till NSK inte så långt men dock. Är rädd att ramla igen , så jag tar väldigt korta steg, typ som en gammal tant. Nu ska jag gå o fixa lite java är sugen på en kopp. ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards