piu

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 10 februari 2010 21:24

Ja vad har hänt, Ingvar har fixat o donat , Jag har haft stor kok, imogon blir det ärtsoppa , det var länge sen gott med hamlagad soppa . Passar bra nu när det är så kallt igen. Min barndoms vän ringde idag o surrade bra länge, o nyss ringde Anders från Borlänge o snackade med Ingvar också länge. Alicia o Jens var hit på en kopp, ikväll. Benny ringde också o undrade om vi skulle vara hemma på söndag , de kommer efter att de har varit o badat i Matfors, det blir lagom till lunch, Carro ville gärna ha finska fattiga riddare, vi får se om jag ids baka vetelängder i morgon, annars blir det Moussaka har jag tänkt, det beror på hur jag känner mig imorgon, har ont i halsen. Men det har jag haft till o från i en vecka om inte mer, sedan när jag hade vinter kräksjuka. Har inte blivit riktigt 100 än, fast jag har väl aldrig varit 100. hah-haa.Hörde att trollet platade med faffa , men inte med fammo, skit ungen, då ska jag få en massa kramar istället på söndag. Idag fyller Jennie Nordin 26 år så grattis grattis. jisses tyckte det var inte länge sedan hon var liten. Nu ska jag gå o värma pizzabullar till kvälls fikat. ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards