piu

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 16 februari 2010 09:00

Ja varga vintern är tillbaka, så det var till att gå o elda igen , vi eldar med ved nu, men vet i tusan om man måste byta o ta pellets igen , om det fortsätter att vara så här kallt. Men de har ju lovat mildare o SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Så vi får se. Igår var jag fram o tillbaka på stada, men jag har så helsikes ont i ryggen igen, varför??? Idag är det lite bättre, jag som trodde att tabletterna  som jag köpte skulle hjälpa , naturmedel typ. Men jag kanske har gjort ngt, som man inte skulle göra. Hoppas det går över. Igår pratade jag med Christina o moster en bra stund , eller hela kvällen vill jag säga, en massa surr bara. Moster hade haft fullt hus i helgen med barn o barnbarn igen , jäntan från Östersund med sin fam, en av pojkarna hennes är duktig på hockey så han hade tävlingar i Timrå, så då sov dom där . Jag måste åka o hämta racksockorna som hon har stickat , men väntar så  jag blir bättre i ryggen, eller latmasken har krypit ut.!? Annars blir det väl inte så mycket idag , tar väl en prommis som vanligt om det blir lite behagligare ute, så man slipper ha halsduken virat runt huvudet. Ja nu ska jag ta en kopp till java Ingvar har också vaknat nu . Ni får ha det gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards