piu

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 5 februari 2010 09:49

  Jag tror att solen ser ut sådär!!!!!!???????? Det kan inte vara möjligt. Men det är väl lungnet före stormen . Idag är det min döda morfars födelsedag så hej morfar i din himmel. Annars blir det väl inte så mycket idag jag tror att jag ska byta säng kläder, o ta ut täckerna, det var ett tag sedan man kunde vädra dom, jag som brukar ta ut täckerna minst 2ggr, i månaden. Skönt o gå lägga sig i friska säng kläder.Sedan måste jag väl till  Ica o handla lite som vanligt. Har inte varit riktigt o stor handlat sedan efter jul. så snart måste man väl göra det, blir dyrt o små handla hela tiden, men man har liksom inte haft lust o ge sig ut till stan i väder som varit. Idag ids jag inte fara. Har slungat bort snön som föll igår.Så det får räcka. imorgon jobbar Ingvar så får vi se vad jag ska göra då. Nu ska jag slänga ut täcken o sedan ska jag ta en kkopp java , ha en solig dag , medans det varar.

Ovido - Quiz & Flashcards