piu

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 13 februari 2010 09:51

Ja nu har man ätit f-kost o dryckit en massa java, så man klarar  sig en stund. Vet inte vad vi ska göra idag, kallt som vanligt -18 när vi klev upp!!!!!!! Jag får väl gå till affären iallafall, väntar en stund så det möjligtvis blir lite mildare. LESS LESS::::::::::::::::::::::: o jäkligt LESS. Solen är väl uppe så fint , men  o men. Har sovit som en gris inatt , bra alltså, känner mig faktiskt utvilad härligt. Får ta upp ngt, tills i morgon i matväg när familjen TROLL kommer, man kan ju inte bara äta fattiga riddare, det får bli som "gotta" Får vi se vad jag ska hitta på , kanske moussaka(falsk) kanske lill trollet äter det också, behövs inte tugga så mycket. Imorgon är det ju alla hjärtans dag, men det kanske man skulle ha varje dag , bara affärsmännens jippo , att det ska bara vara en gång per år.Jag tror att det är J o J,s förlovningsdag, inte så säker men tror det. Hörde även nyheter från Finland , att min sjuke kusin har blivit "jätte " bra han är nu på en rehab klinik, kan gå själv o prata också, bara vimsar lite grann ibland, men det skulle bli bra , hade läkarna sagt. Så det är ju positivt, vilken lättnad för familjen hans. Nu ska jag gå o göra ingenting, ni får ha det i solskenet o i kylan.

Ovido - Quiz & Flashcards