piu

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 20 februari 2010 22:10

Vi satt hemma som vanligt, det är ju storm o kaltt som fasiken ute, -15 o sådan blåst . Ingvar har desutom så ont i ryggen så han ville nog helst sitta i stug värmen o basta . det har vi gjort. Har bara varit fram o tillbaks på Ica idag, fick gå nästan baklänges för det blåste så vansinnigt kallt. Bion får bli en annan gång. Det blir nog varmt o skönt så småningom. Alicia är ju också i fjällen med farmor / Tobbe +hennes 2 kusiner. Hoppas de har lite behagligare väder så de kunnat varit ute. Annars är det väl som vanligt. Elda , elda o elda........ iall evighet. Får vi se om jag åker till Timrå i morgon, o stannar i Birsta o handlar lite schampo o tvättmedel o annat jux. Men det får vi se, har blivit så "lat " att åka någonstans över huvudtaget, vet inte vad det är. Snart är jag folk skygg tror jag. Nej nu ska jag inte beklaga o ha mig, LIVET ÄR UNDERBART, ni får ha det .

Ovido - Quiz & Flashcards