piu

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 6 februari 2010 23:12

J , J o A kom efter bion o surrade en stund o tog en kopp. Ingvar o jag bastade ikväll det var skönt, sedan har vi bara varit , det var ju inte så länge sedan Näsmans åkte hem , I har tittat lite på Tv o jag har surffat på nätet o tittat lite av varje fototapeter etc, kul o kolla lite , samt tittat lite på olika charter resemål, fast vi ska inte åka. Men kul o drömma bort lite. Jeanette håller på planera sitt kalas redan som ska vara i Maj , det har hon alltid gjort långt i förväg. Tur att man ska inte ha själv kalas. Heller åker jag utomlands än ha fest o en massa människor. Vilket jobb mycket skönare o fara i väg till varmare länder. ;men vi är olika som personer.O vete tusan om det inte bli billigare också. Vi har firat våra födelsedagar när vi fyllde 40 år. Sedan är det stopp.Varken en massa gåvor o fester. Christina ringde också nu ikväll , alltid trevligt o prata med henne. Nu tror jag att vi ska gå till sängs en stund o nanna kudde, så får vi se om John Blund tycks komma. Så natt inatt .

Av pirkko sundeborn - 6 februari 2010 10:57

Ja jag är trött idag , vet inte varför jag sov så himla dåligt inatt vaknade hela tiden, liksom orolig i kroppen inte så märkfärdigt ont heller, men det var bara så. Så jag klev upp vid 7 tiden ides inte försöka ens o sova o ligga i sängen längre. Ingvar jobbar ju idag. Efter fikat gick jag ut o SLUNGAN som vanligt det hade rasat på framsidan en hög på 1 meter nästan, så slungade bort skiten + det som kom upp ifrån , men just för tillfället har det slutat att SNÖA. Men det är väl bara för just tillfälligt.Mutti ringde också o frågade om jag skulle hänga med till Hudik o gå på Dollar o  Albaert o herbert men hade ingen lust o så tillåter inte ekonomin heller det , det blir iallafall att man handlar en massa saker som man inte behöver. så får man nästan dåligt samvete sedan. Så jag vet inte om hon åker nu med ngn. annan. Idag ska jag bara laga KEBAB med pitabröd till middag , gott, Ingvar behöver ju inte matlåda heller så då går det bra med sådan mat. Jag vet inte om jag ska baka lite matbröd nu , Vad ska jag annars göra. Igår kväll kom Jens o Alicia på kaffe fram o tillbaks , hon var så fin med sina nya kläder som hon fick här om dagen av sin mor, som hade varit på rea o handlat en himla masssa nya kläder. Hon uppträdde för oss , som Hanna Montana o "sjöng " på "engelska" men det blev lite påhittat språk tror jag, några ord kan hon ju, se, de små tjejerna, dom är kul dom.Pratade även med trollet hon också "platar" o "platar" Ingvar pratade först , men hör o häpna hon frågade efter fammo o ville plata. Den lilla "skit ungen" här om kvällen när jag pratade med henne så hade hon SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ont i armen sa hon nästan försökte att få fram lite tårar , fabo doktor hade gett henne sputa i armen ( det var för 2 veckor ) sedan, Inta hade hon ont men försökte få fammo att tycka synd om henne. Vad de kan. o inte är äldre. Nehej nu ska jag fixa degen, ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards