piu

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Fam. Näsman på besök

Av pirkko sundeborn - 6 februari 2010 23:12

J , J o A kom efter bion o surrade en stund o tog en kopp. Ingvar o jag bastade ikväll det var skönt, sedan har vi bara varit , det var ju inte så länge sedan Näsmans åkte hem , I har tittat lite på Tv o jag har surffat på nätet o tittat lite av varje fototapeter etc, kul o kolla lite , samt tittat lite på olika charter resemål, fast vi ska inte åka. Men kul o drömma bort lite. Jeanette håller på planera sitt kalas redan som ska vara i Maj , det har hon alltid gjort långt i förväg. Tur att man ska inte ha själv kalas. Heller åker jag utomlands än ha fest o en massa människor. Vilket jobb mycket skönare o fara i väg till varmare länder. ;men vi är olika som personer.O vete tusan om det inte bli billigare också. Vi har firat våra födelsedagar när vi fyllde 40 år. Sedan är det stopp.Varken en massa gåvor o fester. Christina ringde också nu ikväll , alltid trevligt o prata med henne. Nu tror jag att vi ska gå till sängs en stund o nanna kudde, så får vi se om John Blund tycks komma. Så natt inatt .

 
 
Ingen bild

anki

7 februari 2010 00:44

Men roligt med fest jag tänker fortfarande på min 50 års fest så himla roligt vi hade kram Anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards