piu

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 11 februari 2010 20:38

Idag har jag eller ska göra min svädotter glad på söndag hon ska få sina Fattiga riddare, slut tjatat sedan hah.haa.Idag har vi haft besök av Lasse o Cim de hade varit o åkt skid spåret sedan  på förbi farten kom de in på fika, blev sittandes en bra stund, Bengan var också o surrade en stund, Ingvar har tagit in ved  medans jag bakade, har ätit ärtsoppa till middag det var gott, Sedan har det ringt från olika jäkla elleverantörer vill sälja el , BILLIGT!!!!!!!!!!!!???????????? Dom numrerna har jag sett att de har säkert ringt 7 ggr, de ger sig inte tydligen förrän man svarar, de är så jobbiga att höra på , vill inte lyssna när man säger NEJ TACK; Men de är väl vanliga telefon säljare som måste sälja annars har dom dålig lön, antar jag.  Nu ska jag spela lite medans Ingvar lyssnar på radion.det är ju torsdag kväll med Per -Roger. Ja ja ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards