piu

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av pirkko sundeborn - 22 februari 2010 19:19

Idag har jag varit till Timrå äntligen, måste jag säga. Har varit o hämtat alla strumppor som moster har stickat 2 par till Cornelia , 2 till Alicia 1 par till mig  o 1par till Mutti, TAck så hemskt mycket väldigt fina o väl stickade hon är duktig. Sedan stannade jag i Birsta o handlade lite snabbt, för jag skulle hämta Alicia . Jens har nästan nyss varit o hämtat henne här. Hon hade så ont i huvudet, när vi kom hem. Men hon kanske var fortvarande trött efter helgen, som hon har varit med sina kusiner till fjällen. Hoppas så hon inte bli sjuk bara. O kallt som fasiken -23 är det ute nu. När i helsiken ska det ger sig ??? Så då går det åt verkligen ragg sockor, både inne o ute. Snart får man flytta sängen till pannrummet , o bli eldare. Ingvar hade varit till Ljusdal idag där hade det varit 30- de ni. Nu ska jag spela lite tror jag, ni får ha en bra afton.

Ovido - Quiz & Flashcards