piu

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

TRÖTT............................

Av pirkko sundeborn - 6 februari 2010 10:57

Ja jag är trött idag , vet inte varför jag sov så himla dåligt inatt vaknade hela tiden, liksom orolig i kroppen inte så märkfärdigt ont heller, men det var bara så. Så jag klev upp vid 7 tiden ides inte försöka ens o sova o ligga i sängen längre. Ingvar jobbar ju idag. Efter fikat gick jag ut o SLUNGAN som vanligt det hade rasat på framsidan en hög på 1 meter nästan, så slungade bort skiten + det som kom upp ifrån , men just för tillfället har det slutat att SNÖA. Men det är väl bara för just tillfälligt.Mutti ringde också o frågade om jag skulle hänga med till Hudik o gå på Dollar o  Albaert o herbert men hade ingen lust o så tillåter inte ekonomin heller det , det blir iallafall att man handlar en massa saker som man inte behöver. så får man nästan dåligt samvete sedan. Så jag vet inte om hon åker nu med ngn. annan. Idag ska jag bara laga KEBAB med pitabröd till middag , gott, Ingvar behöver ju inte matlåda heller så då går det bra med sådan mat. Jag vet inte om jag ska baka lite matbröd nu , Vad ska jag annars göra. Igår kväll kom Jens o Alicia på kaffe fram o tillbaks , hon var så fin med sina nya kläder som hon fick här om dagen av sin mor, som hade varit på rea o handlat en himla masssa nya kläder. Hon uppträdde för oss , som Hanna Montana o "sjöng " på "engelska" men det blev lite påhittat språk tror jag, några ord kan hon ju, se, de små tjejerna, dom är kul dom.Pratade även med trollet hon också "platar" o "platar" Ingvar pratade först , men hör o häpna hon frågade efter fammo o ville plata. Den lilla "skit ungen" här om kvällen när jag pratade med henne så hade hon SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ont i armen sa hon nästan försökte att få fram lite tårar , fabo doktor hade gett henne sputa i armen ( det var för 2 veckor ) sedan, Inta hade hon ont men försökte få fammo att tycka synd om henne. Vad de kan. o inte är äldre. Nehej nu ska jag fixa degen, ha det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards