piu

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 2 mars 2008 22:31

Ja eftermiddag har vi ätit, klyftpotatis, fläskfile o gorgonzola sås lite söndagsmiddag. Sen la vi oss i sängen o läste Bengan ringde o bjöd sig själv på kvällskaffe de kom vid 18 tiden satt till halv tio, vi skrattade o pratade dom är väldigt lättsamma att göra med lätt för o skratta, så sen var det dax o duscha o Ingvar kröp till sängs, jag ska läsa en stund till är inte så trött sov så lång natt i natt.

+drack kaffe så sent, så då får jag väl inte sova ännu på ett tag, men natt alla människobarn o sköna drömmar.

Av pirkko sundeborn - 2 mars 2008 08:19

Igår hann jag inte skriva något. Var o handlade lite på fm. sen kom sonen med familj vid 12 tiden o var här hela dagen. Go jäntan är då verkligen go, hon har blivit en riktigt go troll, skrattar riktigt högt när man busar med henne försöker ta på allt o alla, fick tag på fammos hår skulle inte släppa det låssnade hår, sen tog hon örhänget vad ont det gjorde, fick ta bort dom tänkte ha öronen kvar . Hon blir nästan förbajad om hon får inte hålla på. Har börjat lite grann tit tut leken skrattar som bara den. De blev här så länge att vi bjöd mat jag o Carro åkte till Thai mat o köpte mat. E.m gjorde jag en Pizza som delade o åt till kaffet. De får hem vid halv 8 . Jag öpppnade vin flaskan vi drack 2 glas  var , det var inte så gott, jag blev bara så trött gick o la mig kl. kvart över tio, Ingvar satt o tittade på dumburken, vet inte när han la sig. Idag vet inte vad vi ska hitta på Ingvar går väl till källaren igen antagligen????? Ska fortsätta på em. om jag har något att skriva om ha en trevlig söndag allt folket.

Ovido - Quiz & Flashcards