piu

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 24 mars 2008 10:36

Ja nu är det annandag påsk, igår var ungarna hemma o åt allt möjligt "jux" lite av varje ett smörgåsbord nästan. De stannade tills 18 ca. vi fick av Cornelia 2 påskliljor i kruka  , foto en förstoring, 2 st haklappar som det stod Jultomten behövs inte för jag har farmor resp, farfar hon får ha dom här när de kommer på besök, hon ska sova över på lördag. Av Alicia fick vi en triss lott sådan man kunde vinna 10.00000 milj. men tyvärr blev det ingen vinst. Sen får vi till Januz o Yola o hälsade på , jag blev bjuden  på röttvin så Yola o jag drack 1o halv flaska det känns idag jag tål ingenting just alkohol o det är väl så sällan jag dricker så då blir jag så dåsig i ett par dagar när man har dryckit, tack o lov så man vill inte ha det varje helg. Idag har vi inte tänkt göra så mycket Ingvar går väl till sitt där nere, han har varit så duktig panelat hela bastun i lördags,så det börjar synas att det bli bastu i allafall.Nu ska jag måste gå på affären o köpa mjölk har inte en droppe kvar. Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards