piu

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 30 mars 2008 21:37

Igår var vi som sagt barnvakter med stort B   o V gud vilken dag. Benny o Carro åkte härifrån kl.15 ca. jag tog Cornelia på prommis vi gick till Klockarberget o runt här hemma på gatorna, allt var frid o fröjd. sen gick vi in Cornelia var tyst ca 10 minuter, sen brakade de lös hon skrek nonstop till 21.20 vi trodde att hon hade feber o magsjuka , så Jeanette kom hit efter jobbet kl 21 med barn temp, alvedon. Men hör o häpna när Jeanette tog  jäntan så tystnade hon började "prata" o hoppa o ha sig, vi trodde inte våran ögon vid det här laget var vi totalt utmattade, Jeanette kunde mata henne hon somnade vid 22.10 sov till 02.15 jag vände på henne somnade om o sov till 7 åt  120gr, somnade om sov till 9.20  Jag gav henne gröt o lite tillägg hon var så glad vi gick en lång promenad hon sov 2 timmar ute, sen kom B o C o hämtade henne de åt här en snabbis de hade brottom hem C :s pappa skulle komma. Sen åkte I o Jag till Timrå  Ingrid hade skickat en himla massa garn till moster så hon skickade varsin par sockor tillbaka, vi gick till grannen när vi kom hem o blev sittandes där en bra stund med kaffekoppen förstårs, så nu kan man väl inte sova på hela natten. Ingvar tittar på Wallander jag är inte så förtjust i att titta på det.jag ska gå o ta mig en dusch tror jag. Ska även gå o läsa dagens tidningar, det har jag inte hunnit ännu, så natt alla folket hörs i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards