piu

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 25 mars 2008 14:09

Idag sov jag ovanligt länge till8.15 det var länge det för mig. Sen kom Bengan  så gubbarna håller på det vanliga, jag var i Kvissle o köpte mer fogmassa , tyckte jag mötte moster o gubben hennes  så jag skyndade mig hem tänkte att gubbarna hör säkert inte när de slår på dörren mycket riktigt mötte jag dom vid gamla Konsum var på väg hem igen, så dom vände fick en jätte fin tulpan bukett så de satt ca 2 timmar moster tog med sig mattan hon skulle tvätta den i morgon åt mig i sin tvättstuga hon har matttvättmaskin, tack. Nu håller jag på o koka potatis till pyttipanna vill bli av med resterna efter påsken det finns lite av varje, tur det finns sån maträtt så man slipper o kasta mat. Idag skulle jag följt med Anki till Gnarp men ringde igår o sa att jag hade annat o syssla med , men jag hade kunde lika gärna kunnat det för jag trodde att kunde måla i källaren men det gick inte idag tyckte karlarna jag skulle bara vara i vägen så då får det bli någon annan dag.Jag måste åka på Ica o köpa ägg till pytt jag rev ner en hel j-la platta med ägg i går 15 st alla gick sönder dom tålde inte o ramla i golvet??? var arg jag blev fy vad svårt det är o ta reda på eländet, så ny är golvet tvättat med ägg o kylskåpet med 5 :a grädde jag välte en sådan öppnad i kylen på påskdagen, vet inte riktigt om det var mina händer det berår på eller om jag va bara klumppig? Skit väder är det också grått o trist kallt o jävligt, jag nu har jag gnällt klart, försök ni andra ha en bra dag iallafall, vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards