piu

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 16 mars 2008 18:24

Idag har jag haft besök av Alicia , hon var hos oss medans J  o J var på Sidsjö hotell o blockade tom flaskor efter Ikea festen. Alicia hade kommit under tiden när jag var på promenad, de åt här Köttfärsbiff m potatis o grönpepparsås. De skulle hem o måla ägg o ta in Påskris. Jag o Alicia har legat på golvet o myst tittat på barn tv, hon gick o klädde av sig för hon ville naturligtvis sova över, men hon ska ju sova 2 nätter i veckan här.Ingvar har varit i källaren hela dagen, han har gjort bra mycket duktig make jag har, han vill ligga i så det blir klart någongång.Har varit bara uppe o ätit.Jag var ner nyss o sa att nu skulle han göra kväll han skulle städa undan lite först, så jag ska sätta på lite kaffe, Sen är det väl inte så mycket mer vi ska göra ikväll. Ha en trevlig afton, hörs i morgon

Av pirkko sundeborn - 16 mars 2008 12:45

Ja igår satt vi o tittade på M-festivalen det var rätt så bra men jag hejade på BWO men det var rätt så bra ändå som vann. Har haft ett litet helvete inatt med händerna . Igår kväll bara satt så flopp satt vänster handens pekfinger fast, inte något nytt jag började faktiskt gråta så jävla eländigt är det. Så idag gör jag ingenting, men det hjälper föga, det är bara kirurgkniven som kan bota helvetet.Då blir det 10 gången i hand operation i såfall. jag ska föröka gå ett tag med det här nu innan jag går till läkaren, har ju nyss tagit bort stygnen o gipset i samma hand. Jag blir inte klok på det här, inte läkarna heller, dom står handfallna kan inte säga något annat att det är för jäkligt.Jag har någ jobbat färdigt yrkesmässigt skulle tro.Det säger docktorerna också.Men det är inte det handlar om, jag vill bli bra, men tyvär ser det mörkt ut.Jag får någ anställa en "HUSA" som tar hand om mig o gubben, men det finns alltid de som har det värre, men man vill ju vara frisk, jag tror att folk förstår inte hur jäkligt det här är, en del tänker någ att det är ju bara fingrar, men satan  ja bara fingrar man använder ju dom hela tiden vad du än gör.det om detta jag ska sluta tycka syndom mig själv.Ska ta en prommis, vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards