piu

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 19 mars 2008 12:42

Vilken solig o härlig dag. Var i förmiddags ute med Alicia 1 timme innan vi åkte till Nolby.Nu har jag gått av mitt "pass" för den här gången, Alicia pyntade påskriset igår kväll det blev så fint så. Vi gick o la oss rätt så tidigt igår kväll , men hon ville ju höra massa sagor som mommo hittar på själv i sitt eget huvud, hon skrattade så gott vill bara höra jätte tokiga sagor om upp o ner vända dagen o baklänges allting. Man får ha hjärnkontoret aktivt, men jag tycker det är skoj. Fru Westerlund hade skickat en sån fin "Ängel" med snopp ,ja är änglarna så fina så då tänker jag bli religös. Tack för det. Alltid något o vila ögonen på. Snart ska jag åka till city Gross o handla fast har inte någon större lust, men jag brukar stor handla 1-2 ggr. månaden det blir billigare än springa varje dag o små tutta, Jag har väl inte så mycket mer att skriva jag ringde till Christina igår hon skulle bli ensam hela helgen Anna har åkt till IDRE med någon kompis m familj, så Christina får vila hon var fortvarande förskyld.Kanske skulle åka till Anders på landet o andas frisk luft.Vi hörs ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards