piu

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 14 mars 2008 10:23

Oh vad det snöar igen. Nu vill vi ha vååååår. Igår kväll fick jag äntligen färdig "tussad" väggarna i omklädningsrummet nere. Det börjar artar sig faktiskt, men  mycket återstor att göra . elen o hittan o dittan tar sån tid jobb som inte kommer att synas sen tar sån himla tid.Ingvar pratade om att han skulle ev. ta komp. ändå nästa vecka.13 alltså vi får se hur det blir , han har så förfärligt mycket att ta ut. Skönt om vi skulle få färdigt nere  innan nästa projekt ute börjar.Det är hel del vill jag lova man blir trött bara tanken. fy attan, varför köpte vi detta hus???????????? Men det blev nästan panik på slutet kärringen från Banverket ringde var o varannan dag om vi hade fått tag ppå något annat boende, fatta inte varför för i Värsta har dom inte gjort ett jäkla skit ge mig tusan på dom har inte ens varit där o tittat, men HON var så jäklig med oss alla ,skulle visa att HON minnsann hade makt, tror att det var så. tror förresten vet det man lyssnade på fanskapet.Men så är livet . Man ska väl inte gråta över spillt mjölk heter väl det?Det är väl o gå vidare med projektet, o se glad ut.Någon gång blir det väl färdigt????????????????Nu ska jag ta en rask prommis till ICA , fattas nån del till maten jag ska bju  idag, vi ska äta sill o potatis som lunch o som "blöta" västkust sallad som jag gjort själv , ska bara köpa musslor.ni får ha en så skön dag i det "härliga väder" med gummikalocher , regnrock o sydväst, då är ni rätt klädd i vår "kläder" hah- haa

Ovido - Quiz & Flashcards