piu

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 17 mars 2008 17:09

Idag har det flytit som vanligt, gubbarna jobbat nere, sen gick jag o hjälpte Bengan o isolerade Ingvar är allergisk för rockull han får typ varbölder där i kroppen han har varit kontakt med isolering. Men det gick ju bra vi satte dit bastufolien ovanför isoleringen också så han slipper se det gula isoleringen, Nu har jag ätit rester o duchat, när vi kom upp så såg det ut som jul ute det bara vräker ner snö, fruktansvärt är bara förnamnet.Nu ska jag inte göra så mycket mer väntar bara på nattgästen som skall komma vid 19-20 någongång. Mitt finger har varit rätt så hyffsad idag går med en "tuta" som jag har fått på handrehab får vi se om det lungnar ner sig när den får vila. Jag ska ta o ringa Christina en sväng höra hur är det där , om hon blivit av med förskylningen.Påsken närmar sig med storm steg men jag är inte någon Påsk människa så det får bli någon lite festligare lunch bara med nära o kära, men vet inte vilken dag o barnbarnen får Påskägg , lite Påskmust får man väl köpa o sill .mm. Det blir någ bra med det.

Ovido - Quiz & Flashcards