piu

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 11 mars 2008 20:04

Ja nu har jag kommit hem det blev mer övertid för Jens vad han trodde , hade jobbat till halv 8, så jag o Alicia åkte hem till dom vid 6 tiden för hon var så trött, det var bättre att vara hemma ifall hon skulle somna, så fick på sig pyjamas o tvättning blev klart i allafall. Hann precis börja läsa saga när Jens kom, så vips så var hon uppe pigg som en mört, men det gör inte så mycket för hon får sova så länge på morgon. Jeanette börjar 11 imorgon. Det är ju skönt för Alicias del behöver aldrig kliva upp i ottan, men Jeanette får sena kvällar, Så nu är jag hemma igen , ska ta mig en dusch, känns det som så. Ha en trevlig kväll vi hörs.

Av pirkko sundeborn - 11 mars 2008 12:42

Ja det är bara pang jag hör nerifrån. Igår kväll var Anki o Kjell o drack en kopp, det var evigheter sen de var här , men här jobbas det jämt så vill väl ingen komma o sätta sig o hälsa på. Snart får vi börja umgås med folk, annars har vi inga bekanta längre.Ja det om detta ,snart ska lill sessan hämtas på dagis, Jens kommer väl vid 18 tiden o hämtar henne. I morgon åker vi till Timrå, eller det kanske blir bara jag om Ingvar får jobba, det får han reda på i kväll. Var till Kvissle o handlade stötte på Grynet igen så vi pratades vid en stund, hon vantrivs så vannsinnigt på sitt ny gamla jobb ppå sjukhuset. Inte kul om man inte trivs. Nu ska jag göra Korvstroganoffen klar så kan jag umgås med mitt kära barnbarn i eftermiddag. Vi hörs ha en trevlig em.

Ovido - Quiz & Flashcards