piu

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av pirkko sundeborn - 15 mars 2008 19:02

Ja dagen började väl som vanligt I o jag gick ner gjorde lite grann på dörr poster, sen ringde sonen o de skulle komma på besök de fick dom ju, sen kom Jens o Alisia lagade lite lunch - middag  strips o korv enkelt o dom tycker det är gott, Benny o Jens hjälpte Ingvar med taket nere , sen lånade sonen duchen för han skulle på hockey, de åkte vid 17 tiden, Carro ville ha barnvakt snart de ville sova, lördagen efter påsk har jag lovat att den minsta sessan får sova här. Men Benny kanske måste jobba då så vi får se hur det blir. Jens o Alicia har precis åkt också, Jeanette är på Ikea fest hon är konfercier ( felstavad) där på Sidsjö hotell o konferans är dom 200 pers. Jag ska göra lite varma mackor ikväll till melodi festivalen, vet inte om min make kommer upp o se på det? Han är uppe i sitt projekt där nere nu.Ja , nu har jag inte så mycket att spekulera i så sätter punkt för idag. Trevlig lördag kväll till alla människobarn.

Ovido - Quiz & Flashcards