piu

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

SLIPS "HERRE " på besök.

Av pirkko sundeborn - 17 februari 2010 18:15

Ingvar åkte till jobbet som vanligt , hann precis åka så svänger det in en vit bil. Hade aldrig sett det förrut, tänkte vem i helsike är det fint klädd med slips o grejer klev det ut en ung man. Då fick jag se vem det var , Bennys klasskamrat, han kom in o satt säkert  1,5 timme o surrade o drack kaffe. Han var i närheten o sålde brannsläckare. Försökte inte ens sälja till oss. Hade frågat Benny vart vi hade flyttat. Så han var nyfiken o se hur vi bodde nu. Trevlig kille. Sedan har jag surrat i telefon med Maria , vi skulle träffas en dag fram över. Sedan ringde även Benny o jag fick prata jätte länge med trollet, för Benny fick mobil samtal, det var ju roligt , hon ville komma hit, sa hela tiden åka fammo o faffa. Lill älsklingen . Nu gör jag inte så mycket mer än eldar. Snön som kommer nu får vänta bort tagning tills i morgon. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, vad jag hatar SNÖ. Inte undra på om man bryter sönder sig den här vintern, Ingvar har också så ont i ryggen, men han jobbar ändå. Det enda nöjet har det varit den här vintern ELDA O SLUNGA SNÖ. trevligt. Jag VILL åka utom rikes nu. Men då fryser väl hus rucklet sönder om man skulle ha åkt iväg. Ja sånt är livet i finnskogarna.Ha det så hörs vi.

 
 
Ingen bild

anki

17 februari 2010 18:38

Han var hit med men det blev dåligt med affärer när han kom till snål kärringen i Långsjön kram Anki
Pssss jag har skottat jag iaf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards