piu

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 5 augusti 2008 15:17

Idag mår jag för en gångs skull rätt så bra , vill göra så mycket men avvaktar så det inte bli bakslag. Har varit ute mest hela dagen, tänkte åka till Värsta o kolla på hallon vi hade ju så mycket trädgårds hallon där, men gamarna har väl varit där o skövlat som allting de har röjt runt där. Men det är ju inte vårat länge , men det är liksom svårt att  förstå att det inte är så länge. Sen tänkte jag göra blommkålspaj det blev så mucket över efter middagen.Igår kväll åkte jag till stan o köpte en sak som vi ska ge bort.  Sen var jag på Lidl o handlade lite delar. Det var väl allt , tänker på våran komppisar som åkte till Riga igår kväll , det har ju blåst en aning , så det kan inte varit så kul precis synd för dom, det kostar ju en del att åka , så vill man ju inte ha sånt väder , men det går ju inte förrutse, men de hade köpt "åkband" ifall att det skulle blåsa. Dom kommer hem till Borlänge i morgon kväll jag ska ringa o höra hur det gick som.Nu ska jag hitta på något så ha det gott folket.

Ovido - Quiz & Flashcards