piu

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 19 augusti 2008 18:51

Igår var jag med Alicia i Birsta hon fick välja några kläder 3 tröjor o lite annat jux. Vi var också o hälsade på mamma hennes på Ikea , o idag fm. gick Ingvar o jag till svampskogen o HITTADE lite kantareller, sen åkte jag till S-vall o mötte upp Carro o lill-fisen. Var o fikade sedan köpte vi lite vinter kläder till trollet. Efter det så blev jag fortvarande så sugen att leka o gosa med henne , så jag åkte till henne .Hon är då för härlig ålder nu men ack så pysig , jäkla fart på henne när hon "hoppar" på stjärten överallt inget får vara på sin plats. På lördag kommer Benny hit han ska hjälpa Ingvar så då ska jag vara med trollet , då får jag ha snabbskorna på mig hah-haa. Jeanette ringde nyss att Alicia o hon ska komma snart hit de ska sova över här, Jens kommer inte hem förrän imorgon, Alicia ska vara med oss i morgon , så hon är riktigt frisk att börja på dagis igen hon har varit hemma nu snart 2 veckor. Jeanette hade ju semester förra veckan.Nu ska jag springa till Ica innan de kommer o köpa mjölk o lite . ha en trevlig afton.

Ovido - Quiz & Flashcards