piu

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 17 augusti 2008 14:29

Igår var vi på Selånger en tid, visste inte först på morgonen om jag ville gå, hade mått så blä på natten ont i huvudet o bara blä var till o med o kräktes på natten , men efter frukost kändes det något bättre, så vi åkte iväg , men gick inte till lill-troll för jag visste inte vad det hade varit för fel på mig.Men sen gick det över, så jag mådde bättre.Köpte lite strumppor o lite annat palestina shjal o mm. Träffade en jäkla massa folk som vi kände pratade o fikade, sen när vi kom hem kom herrskapet Westerlunds på en kopp men de satt inte så länge. Sen ringde Mutti o ville att vi skulle komma o titta på klänningar hon hade köpt till brunäbbar gud i tider sååååååååå söta , lill-Cornelia blir säkert så söt o de större också Alicia o Cornelia vita Sanna o Roxy mörkvinröda fast dem är likadana men olika färger , vi får se hur det går med lill-fisen i en skrinda som Alicia ska dra i kyrkan, hon kanske har egna ideer den lilla, men det kan iför sig bli ett roligt inslag, så sött säkert. Gud vad mommo/ fammo ska fälla tårar, man får väl ta med sig en Ica kasse med näsdukar, hah-haa.idag har Ingvar o Jens varit hela långa dagen på Sättna , mutti ringde i morse o ville att jag skulle följa med Alicia o henne till marknad igen men det ville jag inte, känns att jag ville vila .Har varit på en prommis till Ica o pratat med grannen det enda jag gjort idag , men det räcker väl.Nu ska jag börja titta efter middagen så vi höres.

Ovido - Quiz & Flashcards