piu

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 12 augusti 2008 13:04

Idag ringde dottern o lillisen o ville komma o ta en kopp.De är ju alltid lika roligt o få sådant besök. Jeanette har semester den här veckan, de skulle åka till Jens mammas båt i Sundsvall efter besöket här för Jimmy o Ingela o barnen skulle också dit till Maggans båt o fira Jimmy han fyller år idag så grattis. Imorgon om det blir väder så ska vi åka  på picknick, ta mmed oss en liten hink ifall vi hittar hallon eller blåbär.Vad jag blev paff förrut när jag gick på bloggen Morgan Karlsson hade skrivit till mig, han har vi inte sett sedansäkert28 minst år sedan , Kände inte igen honom ens på bild.Men jag skrev tillbaka o gjorde mig till känna. det är Ingvars kusins pojke några år äldre än Benny.Ja det ser  man.Igår kväll var fam. Vesterlund o drack en kopp, Kjell skulle köra hit någon grejs. Benny ringde också i morse , sen ringde jag upp Carro igen o fick "prata" med sessan, hon säger inte så mycket ännu i telefon men man hörs när hon andas, men Carro sa att hon ler med hela ansiktet, lill-trollet.hon "går" visst mmed stjärten på något vis , ja alla sätt är ju bra utom det dåliga.Vi ses säkert till helgen för vi ska på Selångers marknad. Fy vad jag har haft ont i huvudet idag vaknade efter 3 inatt så det sprängde i skallen , men sen tog jag en promenad till ICA o var ute en stund , så nu börjar det klinga av.Nu ska jag gå o river morötter o andra grönsaker o göra  grönsaks biffar till middag gott, potatis o sötsur sås till.Det tycker faktiskt Ingvar också är gott.Så vi får höras, ha en bra em.

Ovido - Quiz & Flashcards