piu

Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 29 augusti 2008 22:28

Imorse när jag hade ätit f-kost så ringde jag till Bengan o frågade om han hade lust o följa med o plocka lingon, ja det gjorde vi var borta ca2 timmar med resa, vi plockade var sin hink. Efter när vi hade ätit middag så åkte Ingvar o jag i väg o leta kantareller vi hittade massor en stor korg alldeles full, det var en upplevelse att hitta så mycket på en liten plätt höll på att skratta ihjäl mig Ingvar låg på alla fyra i marken o plockade(spik nykter) det såg så kul ut. Jag har rensat ca 3 l nu ikväll resten tar jag i morgon, samma med lingon, känner mig väldigt nöjd faktikst. Imorgon kväll kommer ju lill-troll o sover här det ska bli kul o gosa med henne. Föräldrar hennes sover också här, Jens skulle väl hämta dom på natten o skjutsa hit. Men jag tror att det går bra nu med Cornelia , hon får inte sådana skrik attacker längre, det är ju skönt.Alicia ringde också ikväll o talade om att hon o hennes kusiner  o Jimmy o Jens ska till Segersjön o meta abborre i morgon då skulle mommo få dom att steka, det är jätte gott stekt , men Ingvar får flå dom jag tycker dom "sticks" så jäkligt.Det var väl allt för idag så simma lungt gott folket

Ovido - Quiz & Flashcards