piu

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 24 augusti 2008 22:17

Nu är det några dagar sen jag skrev, men det har sina orsaker lill-trollet (den minsta) har varit här med pappa sin lö-sö , jag har varit med henne när I o B har hållit på i källaren, jag måste säga att goare o snällare tös får man leta efter hon äter o sover utan problem , sen sitter hon på golvet o leker ibland sticker hon i väg o kollar läget , hon är så duktig när man säger aj aj så ler hon o känner försiktigt på saker .Men det klart man kan stoja så hon kan om hon vill förstårs. Hon är så god att man kan inte ens uttala så god hon är. Sedan kom även den största trollet på besök , hon gillade inte riktigt att vi hade cornelia , Jeanette hade tagit med sig Alicias gamla baby saker , så då skulle Alicia även leka med dom de var ju hennes,så då blev det lite disbyt, Cornelia smällde Alicia med en leksaks telefon, de kan redan från början när jag sa åt Cornelia att så gör man inte då "skrek " hon åt mig, precis som hon skällde att vad har du med det att göra.De är för goda de små.Igår kväll får vi till O-sjö för Ingvar ville prata med Öjje så vi var där 3 timmar . Sen har jag bjudit middag till mina ungar med barn o resp. Carro var visserligen inte med men jag skickade med Benny, hoppas det smakade bra.Sen när alla hade åkt hem så gick vi fram otillbaks till I o B Ingvar drack en kopp kaffe , jag avstod har druckit så mycket idag kaffe så jag kan väl inte sova alls .Vet inte om jag ska följa Ingrid till Gnarp i morgon hon ville det, skulle köpa tyger, jag kanske ska titta något nytt till vardagsrummet.Får vi se ska kolla gardinerna som Jeanette kom med idag det är en hel låda , kanske jag kan sy om eller nått.Nu ska jag spela en stund har nyss varit o duchat så håret är så blött ids inte blåsa , natt i natt alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards