piu

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 27 augusti 2008 15:39

Idag har jag varit till staden S-vall o handlat föda så förhoppningsvis räcker det ett tag, sedan när jag kom hem ringde sonen o ville ha b-vakt på lö.kväll de skulle till någon arbetskamrat i Svartvik, så det gick ju bra. De skulle komma o sova över här sedan, det går någ så bra med lill-fisen nu tror jag hon har blivit så stor o snäll övrigt, det ska bli kul o ro om henne alldeles själv en kväll go jäntan.Annars träffade jag Anita W o Grynet på stan det blev en pratstund förstårs.Nu håller jag på med att göra köttfärs limpa till Ingvar till mig gör jag bifftomat biffar med fetaost på .Sen har jag väl inte så himla mycket att skriva mer ,ändå nästa helg hoppas att vi kan åka på mini semester med vagn ????????? ja en massa frågetecken blev det, vi är ju Alicia vakt nästa vecka Jens åker till Kiruna o jobbar så vi får se hur det bli nästa helg , men Mutti var någ ledig , tror jag.lö-sö Men vi skjutsar Alicia till dagis några timmar varje dag så hon får leka , hon har varit hemma snart säkert 8-9 veckor varit på dagis kanske ett par dagar bara , har varit semester o sjuk.Men vi får väl se hur det blir med allt.Måste bara ta ledigt från kära hem en helg, ingen som ta göromålen från oss ändå,hah-haa. Fast det skulle vara skönt om någon arma sate gjorde det.Hej svejs på er alla vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards