piu

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 10 augusti 2008 21:27

Ja nu har vi firat Larsson när han har fyllt 60 år, vi gjorde en stol o ett bord av en stor stock som har legat vid vårat ställe i O-sjön.Vi bjöd även en god  middag till hans ära , Helvi Anki o jag hade fixat lite av varje, det uppskattade han, sen fick han en present kort på Strömson o gå köpa sig något i klädväg. , vi hade tur med vädret i allafall det var soligt o varmt hela helgen, vi åkte hem vid 14 tiden sen har vi bastat o läst tidningar har varit på affären o köpt mjölk, det är väl i stort vad vi har gjort .Någon gång måste man vara lat också, det är ju inte så ofta . Jag har väl inte så mycket mer att skriva jag ska titta på lite av varje på nätet, skriva kanske till min komppis i Finland det var ett tag sedan jag pratade med henne .Så natti natt på er

Av pirkko sundeborn - 10 augusti 2008 21:27

Ja nu har vi firat Larsson när han har fyllt 60 år, vi gjorde en stol o ett bord av en stor stock som har legat vid vårat ställe i O-sjön.Vi bjöd även en god  middag till hans ära , Helvi Anki o jag hade fixat lite av varje, det uppskattade han, sen fick han en present kort på Strömson o gå köpa sig något i klädväg. , vi hade tur med vädret i allafall det var soligt o varmt hela helgen, vi åkte hem vid 14 tiden sen har vi bastat o läst tidningar har varit på affären o köpt mjölk, det är väl i stort vad vi har gjort .Någon gång måste man vara lat också, det är ju inte så ofta . Jag har väl inte så mycket mer att skriva jag ska titta på lite av varje på nätet, skriva kanske till min komppis i Finland det var ett tag sedan jag pratade med henne .Så natti natt på er

Ovido - Quiz & Flashcards