piu

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 13 augusti 2008 18:06

Jag fick avbryta skrivandet förrut, fick åka till Alicia en stund hon sov Jeanette åkte till affären hon fick vid 1 några komppisar från Ikea som skulle komma o fika. Hon var till VC o visade Alicias öga fick salva att ta på , men jag tyckte hon var så röd halva ansiktet, men de kunde de tydligen bli hade de sagt. Vi ska vara b-vakt rätt så mycket fram över nästa vecka 3 dagar men det passar bra Ingvar jobbar em. sedan var det vecka 36 han skulle bort o jobba igen då har Ingvar fri vecka, Alicia vill inte till dagis alls nu igen , hon är äldst  o hennes komppisar har slutat, så nu är det ett helsike hon är inte någon dagisbarn alls har aldrig riktigt varit det heller.Så de vet inte hur dom ska göra nu.Men det kanske går över, får vi hoppas i allafall.Idag har jag fått ont i benet igen fyfasike jag var ju så glad några dagar när det inte värkte,vet i helsike vad det kan vara för skit.Ingvar har nyss kommit hem från jobbet fick jobba över hade haft så mycket plock. Vi har ätit stekt strömming o mos till middag det var smaskens det , kunde äta det varannan dag nästan.Pratade med moster de skulle till O-sjön skulle ha 2 barnbarn med sig men dom åker någ hem på fredag kväll , Nils ska på hockey skolan på lördag. Pojkarna tjatar att dom vill åka dit hela tiden så då skulle dom dit. Vi åker inte iallafall för vi ska på selånger det brukar vi göra varje år har varit där sen dom startade för över 20 år sen, det har liksom blivit en tradition att vara där man träffar alltid folk man har inte sett på länge.Vi brukar inte handla just något lite korv o strumpor , men iår köper vi inte så mycket korv i o med jag äter inte det länge.Nu ska jag gå o sätta på bastun känns det så vill bada en sväng o jag ska ringa till Chrstina  lite senare o surra lite vad som har hänt o fötter, så hejdå er alla glada, vi höres

Av pirkko sundeborn - 13 augusti 2008 09:04

Huga vad det regnar, så det blir inget att gå till blåbärs skogen eller fika ute idet fria. Nu ringde Jeanette o ville att jag skulle komma o se efter Alicia en stund, för hon ska handla mat, lill-trollet har fått ögoninflamation en kraftig sådan så hon ska till "syster" halv12 , ögat är visst helt igen murad, stackarn.Jag skriver väl senare.

Ovido - Quiz & Flashcards