piu

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 26 augusti 2008 18:42

Imorse skrev jag dom berömda räkningar igen tycker det är inte så länge sedan man gjorde , men det går fort månaderna.Sedan började jag med äpplerna o det var inte lite det, 5 o halv kassar vad skulle jag med så mycket till?????? det kan man fråga sig, det gjorde jag inte ens när vi bodde i Värsta men nu är jag väl girig ingen annan skulle få dom heller, har kokt saft , mos, äppel klyftor heeeeela dagen har det gått till att greja med det, Alicia o Jeanette kom redan vid 11 o var här hela dagen åkte hem vid 4 tiden, det har varit bröllops prat hit o dit.Kyrka , lokal o allt är så gått som klart ,så det blev iallafall här hemma i Sundsvall till slut , det var lite svårt att fixa allt utomlands tyckte hon.Så nu kan bådas bröder vara med på riktigt med familjer.Nu ska jag inte göra något mer idag bara vara, så ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards