piu

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 6 augusti 2008 21:46

Igår kväll ringde Alicia o frågade om hon fick sova här på lördag , men det var någ 1.ta gången jag fick säga att det går inte för vi ska ha vuxen kalas på lördag. Så jag fick så dåligt samvete så jag ringde o frågade Jeanette om hon fick komma igår kväll o sova här det fick hon, Ingvar jobbar em skift o han skulle ändå kliva upp tidigare i morse för han var till VC. Vi har knappt träffat henne på en månad , bara sådär. Det är alltid roligt när de små kommer på besök. Ihelgen som var , blev det mycket den minsta trollet.De är för härliga , Cornelia har ju lärt sig att vinka , o svara hon har sån röst den lilla när hon "svarar" man blir så fyll iskratt, o hon bara ler med hela ansiktet.Jag gick till I oB o vattnade sen Jens o Alicia hade åkt hem, blev sittandes där en bra stund sen, o pratade skit. Sen ringde  moster när jag kom hem o pratade en lång stund också. Nu ska jag gå o tömma diskmaskinen vilket jag tycker mindre om. Vi får höras natt i natt

Ovido - Quiz & Flashcards