piu

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 25 augusti 2008 19:41

Idag har jag o ingrid varit i Gnarp o köpt lite tyg jag köpte bara Flis tyg ska göra filt till trollet.Sen handlade vi lite mat på Ica där.Sen har jag väl inte gjort så mycket mer varit i Värsta o plockat äpplen ska göra lite saft o fryser in.Grannen har varit o druckit en kopp kaffe o surrat en stund, det var väl allt som hänt idag i stort, strök lite tvätt o plockade i skoperna, mäste ta fönsterna någon dag är så mycket flygskit på dom så man ser inte ut snart, men då måste jag byta även gardiner, hittade inte något snyggt som jag ville ha i Gnarp o jälkla så dyra tyger det var där , det var inte sist när jag var där, Ikea o andra ställerna är då billigare tycker jag.det om det vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards