piu

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av pirkko sundeborn - 21 augusti 2008 17:40

Va har Ingvar o jag också blivit galen vi åker till den farliga skogen lite nu o då.Idag såg båda I o Jag att en Nalle hade varit o rivit stora "toffsar" i mossen , bökat lite här o var .Så dit åker icke jag någon mer gång.Det var ut mot Björkön Skatan , jag höll mig nära bilen, ni förstår.hittade bara lite kantareller o några karl-Johan sen kom det världens åsk skur vi hann precis hem.Sen kom Jeannette o Alicia på kaffe även Jens kom från jobbet hade med sig Thai mat de har nyss åkt hem , Alicia är fortvarande flammig om bena o armarna, man skulle tycka att det skulle gått över nu, hon var ju allergisk mot ögon salvan.Så hoppas det var det.Så det inte är något annat hon är allergisk i mot.Pratade med Cristina igår kväll de hade sålt pappas radhus länga fick bra betalt, så tur för det så slipper hon också åka dit o vattna o klippa gräset, hon har någ ändå som det är.nu ska jag gå till byn en sväng tror jag för det är solsken så vi får höras, ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards