piu

Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Sjukhusbesök

Av pirkko sundeborn - 28 mars 2008 18:15

 Imorse kom alicia o Jeanette o åt fika med oss, Sen skulle jag åka till Handrehab jag  var borta flera timmar de gjorde en nattskena som jag ska ha på nätterna , ska ringa de efter helgen hur jag känner mig. Har varit till Ingrid nyss o hämtat en massa stickegarn till min moster , ska åka dit till veckan när I jobbar em. Ingvar är nere han har gjort bra mycket där nu, kakel är uppe håller på o sätta tak till duchen, jag var där o målade väggar igår kväll i omklädningsrummet. Det värkar bli fint, säkert när det är klart.Imorgon kväll kommer ju lill skruttan hit o sover över så för mig bli det absolut inget gjort.Hoppas det blir väder så man kan vara ute o promenera med vagnen lite. Cornelia hade gått upp ivikt bra den här gången vägde 6.680  o 64 lång, läkaren hade varit full nöjd.Hon är en riktig bus jänta jäkla när hon åker på gåstolen så det är bara hålla sig undan , men det är ju så kul att dom rör på sig. Man är så tacksam att de är friska . Alicia hade också blivit kry från magsjukan skönt, hon tjatar varje gång på moffa när hon kan gå o bada bastu, hon sitter där så hon blir alldeles röd, sen sover hon så gott alldeles varm o go.Nu ska jag sätta på lite kaffe o koka ägg vi ska äta räkmacka ikväll köpte " färska räkor "? på lösvikt. Ni får ha det så bra o en skön fredags kväll titta på Lets dance håller på Tina.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards